Jak wybrać zwyżki do montażu reklam na wysokości?
Zwyżki, czyli m.in. podnośniki koszowe nożycowe, ładowarki teleskopowe i podesty masztowe wykorzystywane są w różnych branżach. Chociaż kojarzą się przede wszystkim z placami budowy, wynajmują je lub kupują także firmy działające w branży logistycznej, zajmujące się wycinką drzew czy prowadzeniem prac porządkowych. Coraz częściej doceniają je również przedsiębiorstwa odpowiedzialne za instalację reklam zewnętrznych.
Chociaż reklamy w dużej mierze przeniosły się do internetu, w związku z tym mało kto decyduje się na inwestycję np. w papierowe ulotki wrzucane do skrzynek pocztowych, nadal outdoor, czyli reklama zewnętrzna, jest popularna i powszechnie stosowana. Głównie dlatego że trafia w zasadzie do każdego odbiorcy. Także tego, który ma ograniczony dostęp do różnego rodzaju mediów. Często jednak problem z wykorzystaniem tego typu reklam polega na ich montażu. Tu z pomocą przychodzą zwyżki – przede wszystkim podnośniki koszowe. Maszyny mają dużą przewagę nad rusztowaniami, ponieważ da się je łatwo przetransportować w dowolne miejsce, szybko rozłożyć i manewrować platformą z operatorem, w tym odsuwać ją od lub przysuwać do miejsca pracy.
Co da się zamontować przy wykorzystaniu zwyżek?
Jakie rodzaje reklam da się zamontować przy użyciu zwyżek? Przede wszystkim wielkoformatowe takie jak billboardy i banery, ale również kasetony, szyldy i reklamy świetlne czy litery lub inne elementy przestrzenne. Poza tym podnośniki mogą się przydać przy oklejaniu witryn sklepowych, jeżeli te znajdują się na dużych wysokościach i dostęp do nich jest utrudniony np. ze względu na brak możliwości pełnego otwarcia okien.
Gdzie można wynająć sprzęt do pracy na wysokości, w tym wspomniane podnośniki koszowe lub podesty ruchome i ładowarki teleskopowe? M.in. w firmie Riwal dysponującej flotą liczącą ponad 1800 maszyn: https://www.riwal.com/poland/pl-pl
Rodzaje zwyżek używanych do montażu reklam
W zależności od tego, gdzie będzie montowana reklama, a także jakie są jej wymiary i waga, wykorzystuje się podnośniki koszowe nożycowe, masztowe, przegubowe lub teleskopowe. Model maszyny dobiera się, biorąc pod uwagę kilka czynników. Po pierwsze, miejsce pracy. Jeżeli reklama ma być umieszczona wewnątrz budynku, należy poszukać zwyżki z napędem elektrycznym. Taka będzie mogła bezpiecznie pracować nawet w zamkniętej przestrzeni, bo nie produkuje gazów spalinowych. Jeśli zaś montaż odbywa się na zewnątrz, trzeba wynająć podnośnik o napędzie spalinowym. Dodatkowo, w przypadku nierównego terenu warto zdecydować się na taki z podporami bocznymi.
Po drugie, istotna jest odległość pomiędzy miejscem pracy a przestrzenią, na której będzie stał podnośnik. Jeśli nie da się ustawić maszyny bezpośrednio pod stanowiskiem roboczym, należy poszukać takiej z odpowiednim wysięgiem bocznym.
Po trzecie, trzeba ustalić wysokość montażu reklamy i na tej podstawie określić długość wysięgnika. Gdyby się okazało, że jest zbyt krótki, nie da się umieścić billboardu na miejscu.
Po czwarte, liczy się to, ile osób powinna unieść platforma, jaki musi mieć udźwig i jakie wymiary. Zdarza się, że do transportu reklamy potrzebna jest duża przestrzeń albo nie da się jej przenieść na górę bez pomocy co najmniej trzech osób. Wówczas należy dopasować wielkość kosza do wymagań klienta.
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!